divemasteropleiding - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu divemasteropleiding - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu

divemasteropleiding

Blijf op de hoogte en volg Daniel

28 Juli 2014 | Bonaire, Kralendijk

Vanochtend de 20 dm skills geoefend en in de middag de uithoudingsproef! 400 meter zwemmen, 15 minuten drijven waarvan de laatste 2 minuten met de onderarmen uit het water. Daarna 800 meter snorkelen en toen nog 100 meter een drenkeling slepen of duwen (allebei in de volledige uitrusting) maximaal 20 punten te behalen en deze jongen heeft er 18 binnen gehaald! Hoppakee!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Daniel

Begin 2012 ben ik begonnen met het halen van mijn PADI Open Water brevet bij De Tuimelaar in Zwolle. Daarna ging het snel. PPB, Advanced Open Water, Nitrox en Rescue Diver. Nu sta ik op het punt om divemasteren instructeur te worden op Bonaire. Vorig jaar was ik daar om mee te helpen in de duikschool van VIP Diving. Dat was eigenlijk best wel heel erg goed bevallen en vandaar dat ik er nu 6 maanden naar toe ga. Daar heb ik wel mijn baan voor moeten opzeggen, maar dat geeft niet.

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 7657

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Januari 2015

6 maanden naar Bonaire

Landen bezocht: