De opleiding - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu De opleiding - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu

De opleiding

Door: Daniel Groener

Blijf op de hoogte en volg Daniel

01 Augustus 2014 | Bonaire, Kralendijk

Pittig is ie wel! Duikers redden en slepen. Voorwerpen terugvinden. Met al je snorkelspullen naar de bodem, daar alles uitdoen, weer naar de oppervlakte, daar ademen en weer terug om alles aan te doen. Steeds wordt er gekeken naar je stresslevel. Gisteren naar 40 meter diepte met als enige referentie een lijn. Je daalt dan af in een enorme blauwe ruimte. Das wel spannend. Ik leer onwijs veel van de instructeur en de anderen. Het is top! Ayo!

  • 04 Augustus 2014 - 17:18

    Eline:

    Jemig Daniël, wat klinkt dit spannend. Ik weet wel wat mijn stresslevel zou zijn......brrrr.
    Fijn, dat alles goed gaat!
    X

  • 07 Augustus 2014 - 20:18

    Michiel:

    Volg je eindelijk eens een opleiding met diepgang en stressmomenten..

    Ayo

    El Capitano

  • 11 Augustus 2014 - 15:34

    Martin Pampiermole:

    Hoi Daniel,

    Klinkt goed allemaal! Hopelijk is het waar je van droomde! Nog veel meer plezier gewenst.

    Groeten, Martin

  • 25 Augustus 2014 - 04:38

    Daniel Groener:

    He Martin!

    Hoe is het daar dan? Hier is het echt een droom! Dank u en jij ook veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Daniel

Begin 2012 ben ik begonnen met het halen van mijn PADI Open Water brevet bij De Tuimelaar in Zwolle. Daarna ging het snel. PPB, Advanced Open Water, Nitrox en Rescue Diver. Nu sta ik op het punt om divemasteren instructeur te worden op Bonaire. Vorig jaar was ik daar om mee te helpen in de duikschool van VIP Diving. Dat was eigenlijk best wel heel erg goed bevallen en vandaar dat ik er nu 6 maanden naar toe ga. Daar heb ik wel mijn baan voor moeten opzeggen, maar dat geeft niet.

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 7659

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Januari 2015

6 maanden naar Bonaire

Landen bezocht: