eerste opleidingsdag - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu eerste opleidingsdag - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu

eerste opleidingsdag

Blijf op de hoogte en volg Daniel

27 Juli 2014 | Bonaire, Kralendijk

Vandaag dus mijn eerste opleidingsdag gehad. Chris, onze instructeur maakt goede divemasters van ons door ons het niet makkelijk te maken. Een duik leiden naar 34 meter terwijl we niet dieper dan 30 mogen. Wie trapt er wel in en wie niet. Ik niet dus. Ik bleef mooi op 29,3 meter hangen. Ook vindt hij het leuk om, zonder dat je het weet, je kraan dicht te draaien terwijl je onder water bent. Wat ga je doen? Leuk en we leren genoeg. Vanavond naar de taste of Bonaire. Morgen weer aan de bak. Skills oefenen op demonstratie niveau (24) en in de middag de uithoudingsvermogenproef in de oceaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Daniel

Begin 2012 ben ik begonnen met het halen van mijn PADI Open Water brevet bij De Tuimelaar in Zwolle. Daarna ging het snel. PPB, Advanced Open Water, Nitrox en Rescue Diver. Nu sta ik op het punt om divemasteren instructeur te worden op Bonaire. Vorig jaar was ik daar om mee te helpen in de duikschool van VIP Diving. Dat was eigenlijk best wel heel erg goed bevallen en vandaar dat ik er nu 6 maanden naar toe ga. Daar heb ik wel mijn baan voor moeten opzeggen, maar dat geeft niet.

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 7689

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Januari 2015

6 maanden naar Bonaire

Landen bezocht: