Ik weer - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu Ik weer - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Daniel Groener - WaarBenJij.nu

Ik weer

Door: Ik zelf

Blijf op de hoogte en volg Daniel

19 Augustus 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hallo allemaal,

Hier ben ik weer even vanuit het steeds zonnige en nu steeds warmer wordende Bonaire. Het gaat hier prima! Ik werk veel op de shop omdat ik mijn divemasternummer nog niet heb. Op de shop werken is niet vervelend of zo, maar als divemaster aan de slag is echt wel leuker. Ik heb een soort van auto gekocht. Mijn allereerste en hij doet het niet, maar dat komt wel goed, hoop ik! Verder heb ik een oorontsteking en das minder, maar ook dat komt goed. Gisteren even geskyped met mijn ouders en dat was tof! Nu zo ff lekker een filmpje kijken. Ajo en groetjes

  • 19 Augustus 2014 - 17:45

    Wilma:

    Het giet hier!!!Voor jou

  • 19 Augustus 2014 - 17:47

    Wilma:

    Oh, mn tekentje stuurt ie niet. Duim op wijvinger in rondje. Snap je het nog!?

  • 22 Augustus 2014 - 17:00

    Jan Van Bergeijk:

    Hoi Daniel.
    Vanaf dinsdagavond ben ik 5 dagen op Bonaire. Ik zit in het Divi resort.
    Wellicht zien we elkaar ergens.
    Groetjes, Jan

  • 28 Augustus 2014 - 03:09

    Daniel Groener:

    Hoi Jan, dat is leuk. Ik zit bij vipdiving, dat zit achter divi in de straat die parallel loopt aan de straat voor divi. Ik werk vanaf zaterdag weer de hele week. Misschien tot ziens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Kralendijk

Daniel

Begin 2012 ben ik begonnen met het halen van mijn PADI Open Water brevet bij De Tuimelaar in Zwolle. Daarna ging het snel. PPB, Advanced Open Water, Nitrox en Rescue Diver. Nu sta ik op het punt om divemasteren instructeur te worden op Bonaire. Vorig jaar was ik daar om mee te helpen in de duikschool van VIP Diving. Dat was eigenlijk best wel heel erg goed bevallen en vandaar dat ik er nu 6 maanden naar toe ga. Daar heb ik wel mijn baan voor moeten opzeggen, maar dat geeft niet.

Actief sinds 18 Juni 2014
Verslag gelezen: 564
Totaal aantal bezoekers 7686

Voorgaande reizen:

22 Juli 2014 - 22 Januari 2015

6 maanden naar Bonaire

Landen bezocht: